Provozní doba MŠ: po-pá 6.00-16.00 hod.
31.08.2018
Název projektu: Rovnost příležitostí ke vzdělávání v MŠ Kunčina
Registrační číslo projektu: CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_022/0001097
Od 1.9.2016 do 31.8.2018 naše škola čerpala finanční prostředky z Evropských strukturálních fondů v rámci OP VVV prostřednictvím výzvy 02_16_022 Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I, ve výši 341.806,- Kč.
Z finančních prostředků jsme hradili tyto aktivity: Chůvu – personální podporu MŠ, Odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráce s rodiči dětí v MŠ, Sdílení zkušeností pedagogů z různých škol prostřednictvím vzájemných návštěv, Profesní rozvoj předškolních pedagogů prostřednictvím supervize, Osobnostně sociální rozvoj předškolních pedagogů MŠ, Vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti čtenářské pregramotnosti, Specifiku práce pedagoga s dvouletými dětmi v MŠ, Individualizace vzdělávání v MŠ.
Posílili jsme personální obsazení prostřednictvím chůvy ve třídě s dvouletými dětmi, které se integrují do dětského kolektivu. Zprostředkovali jsme rodičům a zákonným zástupcům, prostřednictvím pravidelných setkávání s eterními odborníky, informace směřující k usnadnění přechodu dětí z mateřských škol do škol základních. Pedagogové sdíleli a obohacovali své zkušenosti s pedagogy v Mateřské škole Dětřichov u Moravské Třebové a v Mateřské škole Jevíčko. Dále pedagogové pracovali na svém odborném růstu a rozvíjeli své dovednosti v oblasti týmové spolupráce, spolupráce s dětmi, rodiči a partnery školy prostřednictvím odborně vedené supervize. Vzdělávali se v oblast osobnostně sociální, kde si prohlubovali rozvoj sebepoznání, komunikativních a kooperativních dovedností, kompetencí pro vzdělávání bez předsudků i profesionální sebereflexe. Zdokonalovali se v oblasti čtenářské pegramotnosti prostřednictvím absolvování odborných seminářů. Účastnili se cyklu seminářů s problematikou zajištění institucionální péče o dvouleté děti, kde získali právní povědomí, rozvíjeli si znalosti z vývojové psychologie a prohlubovali znalosti metod a forem práce s touto věkovou skupinou. Prostřednictvím absolvování vzdělávacího programu zaměřeného na individualizaci ve vzdělávání v MŠ se pedagogové zdokonalovali v metodách a programech zaměřených nna diferenciaci a individualizaci ve vzdělávání předškolních dětí, včetně vedení dětských portfolií.
Díky zmíněnému projektu jsme prohloubili své odborné kompetence a zlepšili komunikaci s rodiči a partnery školy.
Jelikož jsme vyhodnotili účast v projektu jako přínosnou, budeme se účastnit i navazujícího projektu.
Za MŠ Bc. Hana Fafílková
01.12.2022
V rámci Národního plánu obnovy, fondu Evropské unie - Next Generation EU, byla naší mateřské škole poskytnuta dotace na pořízení učebních pomůcek využitelných pro rozvoj informatického myšlení…